dinsdag, augustus 23, 2005

weer wat opgeschoten

ik heb ondertussen de uitlaat uitgeboord en dus een open exemplaar er van gemaakt. dan heb ik de uitlaatbochten matzwart gespoten met hittebestandige verf, zoals dat hoort bij de racers uit de zeventiger jaren. daar mag nu nog een extra laagje over en dan is dat deel al klaar. misschien ga ik de uitlaat nog een beetje inkorten maar eerst wil ik eens horen hoeveel kabaal hij nu maakt. dat zou al wel een pak beter moeten zijn ondertussen.
verder heb ik nog een paar stukken volledig proper gemaakt en die kunnen dus morgen ook in de verf. het 'dashboard' ( de tachometer en de toerenteller en co) heb ik ondertussen ook zwart gespoten, lekker assorti. ziet er al vet uit.
een dezer komen ze de kuip, kont en voorspatbord halen om te spuiten, dan zit er echt schot in. die worden rood, het frame wordt volledig matzwart en het blok blijft mooi zilver. steekt er lekker uit zo.
vrijdag gaan we naar vehikel in utrecht, misschien kom ik daar nog enkele stukken tegen die we kunnen gebruiken, maar dat is afwachten, net zoals de foto's die in deze post ontbreken. het komt stilaan in orde. nu moet alleen de robin nog wat harder worden en het is feest!

2 Comments:

At 23:54, Anonymous Anoniem said...

Als de moto af is en de Robin (nóg) harder dan 'm al is... (bedankt voor de gore filmkes trouwens) ist dan écht feest. Champagne en striptease? En nee Wouter, geen striptease van u, uw broer, Johnny of uw Ma, van een echt Hooters-team. Ik kijk er al naar uit. U-to-the-R-to-the-B-A-N

 
At 08:21, Blogger pastoor_walter said...

special striptease act celebration feat. lucious lene and loads and loads of piper. be prepared!
date and place will be posted here

 

Een reactie posten

<< Home